Stem op @Hutspot met de Rabobank Clubkas Campagne

@Hutspot Jong en Oud (onderdeel van Dorpsraad Oostelbeers) doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Van 4 t/m 17 oktober mogen leden van Rabobank Het Groene Woud Zuid, 5 stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Elke stem is geld waard!

De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van 75.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen.

Het is voor @Hutspot Jong en Oud belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor het organiseren van de maandelijkse @Hutspot ontmoetingen en de jaarlijks terugkerende Kerstontmoeting.

Alvast hartelijk bedankt voor uw steun!

Kijk voor meer informatie op www.hgwz.mijnbankenik.nl

Erica • 4 oktober 2017