Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Clubkas Campagne – Speeltuintje in de tuin bij ons dorpshuis “De Kerk” Oostelbeers

Help mee om extra sponsorgeld te verdienen voor de realisatie van een kleinschalig speeltuintje in de tuin bij ons dorpshuis “De Kerk” Oostelbeers.

Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Het Groene Woud Zuid organiseert de Rabobank Clubkas Campagne. De bank stelt hiermee in totaal € 75.000,- beschikbaar, speciaal voor verenigingen en stichtingen.

Kijk voor meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne op:

Het is voor Stichting Dorpshuis Oostelbeers (SDO) belangrijk om deze actie onder uw aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor ons project ‘Speeltuintje in de tuin bij ons dorpshuis “De Kerk” Oostelbeers’.

Ons project: Speeltuintje in de tuin bij ons dorpshuis “De Kerk” Oostelbeers

De voormalige kerk in Oostelbeers heeft recent een nieuwe bestemming gekregen als dorpshuis (in de volksmond Café Andreas en De Kerk Oostelbeers). In de tuin van het dorpshuis willen we nu graag een kleinschalig speeltuintje realiseren.

Hoe werkt het?

In oktober worden de leden van Rabobank Het Groene Woud Zuid uitgenodigd om hun stem uit te brengen op hun favoriete vereniging of stichting. De stemperiode duurt van woensdag 4 oktober tot en met dinsdag 17 oktober. De uitreiking vindt plaats op zaterdag 4 november. Elk lid van Rabobank Het Groene Woud Zuid mag 5 stemmen uitbrengen op zijn/haar favoriete doel, waarvan maximaal 2 op hetzelfde doel. Elke stem is geld waard!

De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 75.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Ons project ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Kortom: hoe meer stemmen we krijgen, hoe meer geld we krijgen om ons project te realiseren.

Wat moet je doen?

Ben je lid van Rabobank Het Groene Woud Zuid (let op: niet elke klant is automatisch lid) dan In wordt je in oktober door de bank uitgenodigd je stem uit te brengen.

Als je bent ingelogd bij internetbankieren, kun je onder het kopje ‘uw gegevens’ zien of je al lid bent. Als je nog geen lid bent, kun je je alsnog aanmelden via deze site:

Aan het lidmaatschap zijn geen kosten en/of verplichtingen verbonden. Wel mag je als lid meepraten en meestemmen. Bovendien ontvang je gratis 4x per jaar het ledenmagazine Dichterbij dat vol staat met boeiende artikelen en interessante aanbiedingen.

Tip: als je samen met je partner een zogenaamde ‘en/of’ rekening hebt bij de Rabobank, dan kun je allebei lid zijn/worden. Op die manier kun je dus samen 4 stemmen uitbrengen op ons mooie project.

Natuurlijk breng je 2 stemmen uit op het project Speeltuintje in de tuin van dorpshuis “De Kerk” Oostelbeers! Ben je geen lid, dan ken je vast wel mensen die wel lid zijn. Jij kunt deze personen overtuigen om op ons mooie project te stemmen. Nodig zoveel mogelijk mensen uit om dit te doen voor ons project, we kunnen het geld hard gebruiken om een zo mooi mogelijk dorpshuis te maken.

Dank voor uw steun!

Met vriendelijke groet,