www.dorpsraadoostelbeers.nl

Welkom op de informatiepagina van Dorpsraad Oostelbeers

Kerstontmoeting Oostelbeers

Kerstontmoeting Oostelbeers.

Zondag 18 december was in Oostelbeers de jaarlijkse kerstontmoeting, georganiseerd door De Dorpsraad/ Hutspot en Evenementencommissie van de EVO. Op het sfeervol ingerichte kerkplein werd het een gezellig samen zijn.

Ook dit jaar was er weer een fijne samenwerking met diverse verenigingen en door hun bijdrage is dit weer een geslaagde kerstontmoeting geworden voor jong en oud. Bij Scouting Don Garcia Moreno mochten kinderen broodjes bakken op een vuur. Ook verkochten zij zelfgemaakte spulletjes en was er heerlijke soep en broodje knakworst. De prinsessen van de carnavalsvereniging zorgden voor koffie, thee, chocomel en glühwein. De dansers van Allure verzorgden een mooie show waarvoor veel belangstelling was. Jeugdvakantiewerk had spelletjes voor de jeugd. Een bezoekje aan de levende kerstgroep in de Mariakapel gaf een echt kerstgevoel en Henk van Gerven vertelde vol enthousiasme moderne kerstverhalen. Drie baby’s met hun ouders zorgden voor een aandoenlijk tafereeltje. De begeleiding met viool en cello was prachtig. De Kerstman in een prachtige nieuwe arrenslee gemaakt door Frans en Annie van der Velden was aanwezig voor mooie fotomomentjes. Tijdens de kerstvakantie kan er een puzzeltocht gelopen worden. Deze start bij de Kerk. Door samenwerking met zoveel vrijwilligers van diverse verenigingen kan er in een klein dorp iets heel moois plaatsvinden. Dank aan de vrijwilligers en De Kerk voor de fijne samenwerking.

Erica • 29 december 2022

vorig bericht