www.dorpsraadoostelbeers.nl

Welkom op de informatiepagina van Dorpsraad Oostelbeers

Stichting Onderwijs Oostelbeers eo opgericht

Oprichting Stichting Onderwijs Oostelbeers eo

De enquête valt binnen enkele dagen op jullie deurmat om te peilen wat Oostelbeers aan voorkeuren heeft over het basisonderwijs. Om alle scenario’s realistisch te houden, was het niet mogelijk om met een aantal acties te wachten tot de uitslag bekend is.

Om een school te kunnen starten, moet aan strenge deadlines voldaan worden. Een van die deadlines was het aanvragen van zakelijke toegang bij DUO (Dienst Uitvoering Onderwijs) voor 1 juni. Om de optie van het starten van een eigen school mogelijk te houden is Stichting Onderwijs Oostelbeers eo opgericht. De uitslag van de enquête zal bepalen of de aanvraag daadwerkelijk wordt doorgezet.

Dorpsraad Oostelbeers • 25 mei 2021

vorig bericht