Oostelbeers schoon!!! 25 maart landelijke opschoondag.

Op zaterdag 25 maart is de landelijke opschoondag.

Wij ondersteunen de landelijke opschoondag en willen iedereen uitnodigen om mee te doen. Misschien doe je al met je buurtvereniging mee, met vrienden of je clubje, maakt niet uit, iedereen is welkom. Vanaf 12.00 uur kan men spullen zoals vuilniszakken, grijpers en handschoenen, bij het Dorpsplein ophalen. Je kunt je eigen buurt schoonmaken, de bermen of het buitengebied. Het afval kun je bij het Dorpsplein inleveren, waar we om 15.00 uur afsluiten met een drankje en wat lekkers. Met jullie inzet maak je kans op een barbecue t.w.v. 500 euro. Hopelijk komen er vele mee helpen om Oostelbeers weer schoon te krijgen.

opschoondag

Dorpsraad Oostelbeers • 17 maart 2017