ONTMOET ELKAAR IN OOSTELBEERS

Voor donderdag 24 mei is er door ons een symposium georganiseerd in de Kerk in Oostelbeers.

De avond start om 19.30 uur.

Programma:

We beginnen de avond met een voorstelronde van de leefbaarheidsnetwerken, het college van burgemeester en wethouders en de nieuwe gemeenteraad.

In een korte pitch van maximaal één minuut stelt iedereen zich voor en laat zien hoe en waarom ze zich inzetten voor onze leefomgeving. Na deze voorstelronde blikken we terug op het project Van Kerk naar Dorpshuis.

Tijdens de pauze heeft u ruimschoots de tijd om nader kennis te maken met leefbaarheidsnetwerken, raadsleden en collegeleden. Na de pauze gaan we het hebben over het meten en wat zeggen deze cijfers dan?

Er komen meer dan genoeg leuke en interessante onderwerpen voorbij die u zeker niet wilt missen! Noteer 24 mei in uw agenda en zorg dat u erbij bent!

Erica • 13 mei 2018