Muzikale reis op vliegbasis Eindhoven.

Relatieconcert op vliegbasis Eindhoven

Op woensdag 12 september organiseert vliegbasis Eindhoven een gratis concert voor haar omwonenden. Tijdens deze avond wordt u door het orkest van de Koninklijke Luchtmacht mee op reis genomen naar onze oefen- en uitzendgebieden. In het nieuwe muzikale thema ‘MISSIONS’ bezorgen de vakmusici en zangsolisten u een onvergetelijke muzikale reis.

In een hangaar wordt u verwelkomt met koffie en thee, terwijl u ondertussen kunt genieten van de aanwezige vliegtuigen. In de aangrenzende hangaar start het concert om 20:00 uur. Halverwege de avond is er een korte pauze. De dirigent zal omstreeks 22:15 uur het slot aankondigen.

Online aanmelden
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wacht niet te lang met uw aanmelding. Aanmelden kan tot vrijdag 7 september 2018. Toegang is gratis. Iedere bezoeker dient zich afzonderlijk aan te melden op:   www.werkenbijdefensie.nl/concert2018

‘MISSIONS’
Tijdens ‘MISSIONS’ nemen de 41 blazers en de 7-koppige ritmesectie u mee op een muzikale reis. Met als resultaat: soulvolle, symfonische popmuziek met een krachtige groove en een herkenbare beat. Stap in en reis met ons mee naar Amerika, Scandinavië, de Caraïben, Afrika, het Midden Oosten, enzovoorts.

Onze missie
Vanaf vliegbasis Eindhoven worden militairen ingezet voor wereldwijd militair luchttransport en humanitaire missies. Zo bevoorraden we onze collega’s in missiegebieden zoals Mali en het Midden-Oosten en voorzien we andere vliegtuigen in de lucht van brandstof. Een goed voorbeeld van onze militaire inzet is de humanitaire hulp die vliegbasis Eindhoven bood aan Sint-Maarten na orkaan Irma. Naast vliegen en het onderhouden van vliegtuigen, zorgen we er ook voor dat de luchthaven 17 uur per dag, 7 dagen per week is geopend voor vliegverkeer. Niet alleen voor onszelf, maar ook voor de reizigers van Eindhoven Airport.

Erica • 16 augustus 2018