@Hutspot verdient Erestrijker

Tijdens de prinsenreceptie in het gemeentehuis van Oirschot, afgelopen vrijdag, werd de erestrijker bekend gemaakt. Prinses Patricia de Leste reikte de onderscheiding uit aan Hutspot. Zij worden gewaardeerd omdat zij vele @hutspot ontmoetingen verzorgen voor jong en oud. De bekendste is de kerstontmoeting waar vele Beerzenaren al jaren van mogen genieten. Wij zijn er super trots op en onze felicitaties aan deze vrijwilligers, Rien van Breda, Mieke Adriaans, Ria van Gerven en Jacco Kwaaitaal. Ze organiseren de @hutspot ontmoetingen samen met een hele groep van vrijwilligers, zonder deze hulp was het niet mogelijk.