De uitslag van de fotowedstrijd van de Dorpsraad-Hutspot is bekend.

Tijdens de lockdown was er een oproep gedaan middels de Facebookpagina en website van de Dorpsraad en een bericht in de Huis aan Huis, om mooie foto’s te maken van onze gemeente voor de fotowedstrijd.  Er kwamen geweldig leuke foto’s binnen en we konden 68 mooie foto’s tentoonstellen. Voor het jureren zijn eerst de kinderen van de basisschool gevraagd en daarna kon iedereen gaan kijken in de hal van Ons Mevrouw en de foto’s jureren. Er zijn twee winnende foto’s en het is leuk om te zien hoe verschillend de kinderen en volwassenen de foto’s beoordeelden maar ook leuk dat onze mooie natuur zo geliefd is.

De winnende foto van de kinderjury is ’ t braaf hundje’, ingezonden door Emke Aarts en de winnende foto van de volwassenen is ‘ t bumke in de zon’, ingezonden door Truus Bayens.

Dorpsraad-Hutspot is blij dat bij deze wedstrijd, jong en oud weer betrokken zijn geweest en feliciteert de winnaars.

Erica • 23 april 2022